Столовий посуд різними мовами світу

У даному розділі Ви знайдете масу інформації щодо карток на тему столовий посуд усіма мовами світу. Призначається вся ця радість для людей будь-якого віку, хоча часто ними користуються батьки для навчання своїх маленьких дітей. Але все ж таки дані картки допоможуть поповнити свій словниковий запас будь-якому бажаючому осягнути бажані вершини у вивченні будь-яких слів і будь-якою мовою, включаючи тематику про столовий посуд. Перегляд даних карток дозволить будь-якій людині дуже швидко вивчити цю тему. Причому запам'ятати не просто переклад, а те, як ці слова пишуться. Для дітей цей метод хороший тим, що він буде розвивати їх інтелект і розвивати візуальну пам'ять. За допомогою якої він сприймає майже всю інформацію.

Вивчаємо слова на тему кухонний посуд

Для кращого засвоєння інформації за картками певної тематики варто застосовувати різні методи. А ми з Вами, зрозуміло, застосуємо найцікавіші з них. Тому вчимо слова на тему кухонний посуд, підкорюючи нові вершини у навчанні іноземних мов.

Для маленьких дітей:

Варіант перший: дитині достатньо показати картку із зображенням посуду та назвати її двома мовами. Російською або українською та на тому, що Ви хочете вивчити. Після чого можна покласти цю картку в купу, разом з іншими і перемішати її, а потім попросити знайти дитину картку, що раніше зазначалася.

Варіант другий: написати на картці слово двома мовами, а навколо розкласти великий столовий набір. Дитині потрібно буде покласти назву, яку Ви їй показуватимете в потрібний посуд. Цей метод добре тим, що Вам не доведеться вимальовувати назви того посуду, картинки якого Ви не можете знайти.

Для старших дітей (і не тільки дітей):

Варіант перший:  можна пограти у показуху. А саме – Ви показуєте, що зазвичай готують у посуді, що загадується, а Ваш підліток повинен вгадати, що ж це за посуд, але відповіді приймаються обов'язково тільки на мові, що вивчається. 

Варіант другий: можна також давати однакові підказки. Наприклад, так що всі вони відповідали б на питання «який». Приклад для слова «чайник» Який – гарячий, який - білий, який – великий і т. д. У результаті виходить, що Ви і підказуєте своєму чаду, і в той же час він не отримує масу інформації, за рахунок чого в нього активно починає працювати уява, і він з інтересом розвивається. Зрозуміло, дитина повинна витягнути карту, що вгадується, із зображенням потрібного кухонного предмета.

Варіант третій: візьміть дві картки та спробуйте знайти всі відмінності у зовнішньому вигляді даного посуду, і все, що об'єднує їх. Можна також обдумати, що об'єднує та розрізняє різний посуд не лише в плані зовнішності, але й за призначенням та цінністю.

Варіант четвертий: підходить для тих, хто має вдома мало посуду. Потрібно що б дитина згадала, що за посуд він знає ще, і я. намалював її на окремих картках разом із перекладом, як мінімум,  двома мовами.

Рекомендуємо розпочати навчання посудної тематики з тих предметів, якими людина користується найчастіше. Потім розглянути й ті слова, які оточують його найчастіше. Після чого взяти в обіг вивчення слів пов'язаних із його безпосередньою трудовою діяльністю (або банально на роботі є). Потім вивчити всі предмети, які є у квартирі та пов'язані з тематикою посуду. І на завершення згадувати все, що зможете з даної тематики. Тобто повністю весь посуд.